söndag 1 maj 2011

Packning

Som vanligt får jag sitta på väskan för att få igen den. Jag är rätt hopplös när det kommer till packning.

Vill ju vara förberedd på allt. Och denna gången var det svårare än vanligt; packningen ska funka en vecka i Stockholm och en vecka i Portugal. Jag planerar att träna, strosa runt i två städer med något olika klimat, kanske gå på nån fest, läsa böcker, klättra i berg och förhoppningsvis sola och bada. Och då krävs det ju en del olika grejer..

Så jag har packat i och packat ur. Valt bort saker i flera omgångar. Värderat och omvärderat. Hällt över schampoo på mindre flaskor. Packat tvättmedel för att kunna välja bort fler saker. Funderat över vad jag kan dumpa på vägen för att kunna göra plats för eventuella shoppingfynd.

Nu tror jag att den sista versionen av packningen är färdig.

Men vem vet, jag har ju två dagar på mig att noja så det kan hända mycket på vardagsrumsgolvet..

Stay tuned, det här kan bli hur spännande som helst ;-)

2 kommentarer:

  1. Hoppas du får en trevlig resa! Träna och ha en massa kul nu!

    Kram Fredrik

    SvaraRadera