måndag 8 november 2010

Peacock Dinner Club

I lördags var jag på stan för att fira en kompis, som har fyllt år (jag får inte skriva hur mycket hon fyller men jag tror att det är 36). Hon hade bokat bord på Peacock Dinner Club och där hade jag inte varit tidigare.

Mysig källarlokal och supergod mat! Vi var 13 personer som åt deras avsmakningsmeny och fick sushi, dumplings, ribs, kyckling, karibiska sallader, bläckfisk och minicupcakes. Det kom in ny mat i en ständig, strid ström. Åt i över 3 timmar, drack massor av gott Rieslingvin och hade supertrevligt. Kul att lära känna nya människor, de flesta hade jag inte träffat förut och det var en härlig blandning mellan reklamfolk, skivbolagsdirektörer, smyckesdesigners och förvånansvärt många HR-människor som mig ;-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar