tisdag 9 november 2010

PMS gånger 5 miljarder

Så känns det idag.

Började morgonen med att gråta hejvilt i en halvtimme när jag pratade med Mags i telefon.

Blev galet arg när grymmekursen jag anmält mig till var fullbokad och jag inte får åka till Stockholm i december som jag hade tänkt mig.

Fick bakluckan i huvudet när jag skulle lägga in varor i bagagen och ville börja gråta igen, men lyckades hålla inne det.

Surade ur på morsan när hon för miljonte gången undrade exakt vad jag gjorde i helgen. Men hon "är ju så orolig för att jag sitter hemma ensam och har det tråkigt". Undrar ibland om hon har träffat mig någon gång.

Nu är jag rätt lugn. Men jag borde gå och lägga mig och sova bort grinigheten. Imorgon börjar jag med ett nytt uppdrag på jobbet, där jag ska samverka med alla "höjdare". Då kan jag fan inte vara sur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar