tisdag 22 mars 2011

Målstatus

Såhär tre månader in på 2011 är det dags att göra en avstämning av nyårslöftena. Hade två nyårslöften, eller årsmål snarare; att orka springa en mil utan problem och att se mer på TV.

Status i springandet: Springer ibland innan jobbet, men då hinner jag bara med en kortrunda som är drygt 4 km. Så i söndags gav jag mig ut, med ambitionen att springa tills jag stupade. Det blev inte riktigt så, för plötsligt var jag tillbaka utanför min port och hade då, enligt GPS-funktionen i telefonen, sprungit 6,3 km. Jag var inte helt slut, hade nog kunnat springa några hundra meter till, kanske en kilometer. Så vid nästa långvända är målet att springa 7 kilometer. Det borde gå.

Status i TV-löftet: Jag glömmer att sätta på TV:n. Men jag ser en del på TV via datorn och har lyckats snöa in på tre serier; Californication, Big Bang Theory och Fairly Legal.

Kvartalsstatus allt som allt: Helt okej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar