onsdag 2 mars 2011

Webbmaster

De senaste dagarna har jag ägnat större delen av min arbetstid åt webbplatsen. Nya sajtnoder, flytt av andra, uppdatering av information, nya bilder och allmän koll att länkar fungerar och att strukturen är tydlig.

När jag frilansar sådär utanför mitt vanliga område fylls jag av en enorm respekt för de som jobbar med det jämt. Just nu är min respekt hos vår webbredaktör, det är imponerande hur hon får till en så bra webbplats och kan hålla alla kommandon i huvudet samtidigt.

Det är ju typ som att blogga, men publiceringsverktyget här innehåller betydligt fler möjligheter än t.ex. Blogger.

Så jag har rätt kul.

Snart blir jag nog snabbare och skickligare och kan lägga till en ny titel bakom min nuvarande.

Kompetensutveckling heter det i lönesammanhang.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar