tisdag 7 december 2010

Tisdagsnöjd

Ibland är jag sur, ibland jävligt nöjd. Idag det senare.

Har fixat julklappssurdegarna:

* Planerat julklappar till nära å kära. Det kommer att bli kanonbra. Den lilla detaljen att köpa grejerna känns ovidkommande nu när jag har en vattentät plan

* Fixat julklappar till jobbets julfest. I år, med ny chef, fick jag välja fritt och dissade tråkiga termosar och ullplädar med logga; http://www.kombogram.se/ känns betydligt roligare

För en hobbyanalys av mig själv tänker jag att mitt humör är kopplat till hur stor ordning jag har på min omgivning. Därför som jag är gladare när jag har koll på saker och behöver strukturera och städa när jag är ledsen.

Hmm, jag kommer lätt att bli större än Freud inom psykoanalysen ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar