söndag 23 januari 2011

Manshopping

Tycker om att kolla på herrkläder, men det var ett tag sen jag botaniserade i sådana butiker. Imorgon fyller brorsan år så jag fick en anledning att ge mig hän. Fastnade för Esprit men; massor av snyggt vårmode med härliga färger!

Köpte en rutig skjorta med turkosa inslag och en t-shirt i grått och turkost som passar att ha under skjortan eller bara som t-shirt. Hans färger passade fint till det turkosa så jag hoppas att han blev nöjd med presenten från sina systrar..

På kalaset fick vi fantastiskt god mat; oxfilé med potatiskaka och rödvinssås och marängsviss till efterrätt. Galet gott, de är grymma på matlagning!

Nu till infriandet av nyårslöftet; några avsnitt av "No ordinary family". På laptopen i sängen, men det räknas som TV. Det har jag bestämt.

1 kommentar:

  1. Välkommen tillbaka till bloggarnas värld,
    du var saknad.
    BoK

    SvaraRadera