torsdag 10 december 2009

Inspiration



På väg hem från träningen ikväll promenerade jag som vanligt förbi den närliggande folkparken. Det spelades härlig julmusik, som hördes lång väg, och jag kunde inte låta bli att gå upp. Det var egentligen inträde, men vakterna släppte in mig gratis av någon anledning, tack för det!

Stod där länge, lyssnade på vacker sång och tittade på härlig dans. Och så var träden runt parken fint upplysta, vilket gav en lite magisk känsla.

Hemma igen var jag full av inspiration. Så jag har nu strukit en massa kläder och lagt ut ett helt gäng annonser på Tradera. Här skall det säljas kläder. Om någon vill ha mina urvuxna paltor förstås. Men trots sin begagnatstatus är det fina plagg som jag hoppas att någon annan kan ha glädje av, nu när jag inte längre kan ha dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar