fredag 16 april 2010

NU..

..är jag nästan ikapp mig själv. Har tagit ett tag men uppenbarligen funkade det att bita ihop och bara göra det.

Århus var fantastiskt och de allra första vårdagarna spenderades i denna fina stad. Härligt sällskap, god mat, gott vin, bra shopping och hotell. Dit åker jag gärna tillbaka; härmed har jag ännu en favoritstad i Danmark, Köpenhamn är den andra.

Igår fyllde en av de viktigaste männen i mitt liv 2 år, så jag var där och åt tårta och lekte med honom och den fina radiostyrda bil han fått av sina föräldrar i present. Det går inte att vara annat än glad när man träffar Vilmer! Och detta var sista födelsedagen för honom i tvåan, om en månad bor familjen i ett fint radhus, så att han kan springa runt precis så mycket han vill. Det är dom verkligen värda, så som de har budat och budat och budat..

Ikväll AW i solen, imorgon rockkonsert på Tjörn. Men först lite, lite till innan jag är helt i fas..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar