måndag 3 september 2012

Slarv

I helgen har jag slarvat med dieten. Istället åt jag allt jag kom över. Vitt bröd, pizza, Ben & Jerry-glass, choklad. Sjukt gott, men jag får sota för det idag. Mår illa och har en mage som signalerar minst tre månader in i en graviditet.
 
Straffträning på schemat idag således. Spinning och coreträning efter jobbet. Och långpromenad med syrran ikväll. Och så ska jag slänga det som blev över i glasspaketet.
 
Jobbar med ett sidoprojekt; att hitta de perfekta löpardojorna. Har lyckats få till en deal med Intersport, som går ut på att jag får provspringa skorna innan jag bestämmer mig. I helgen provsprang jag sko nummer två - ett par Nike Zoom Structure. Bra pronationsstöd, bra studs och helt okej rymlighet, men båda fötterna somnade efter 20 minuter och det var tungt att springa resten av sträckan. Fast jag gillade skon, tror mest att de var en halv storlek för små. Blir en ny löprunda med ett par i storlek 38.5 i veckan. Om 19 dagar springer jag I Form-loppet, då behöver jag bra skor om foten ska hålla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar