fredag 18 juni 2010

Eureka!

Det satt hårt inne men äntligen har det lyckats flyga in små fjärilar i min mage. Såna där som flyger runt och gör det pirrigt i hela kroppen. Som gör det näst intill omöjligt för andra tankar att slå rot i hjärnan och att fokusera på annat än just fjärilens vingslag.

Om hela fjärilsgrejen finns hos föremålet för mitt magpirr eller inte spelar mindre roll i detta läget, det allra viktigaste är att jag kan känna fjärilarna flyga. Det är något som jag länge tvivlat på. Ishjärtat har tinat, härifrån kan det bara bli varmare.

Och så är jag förbannat sugen på rom & cola. Och iskalla öl. Tur att jag ska till landet med härliga människor och kan avnjuta detta på altanen hela helgen. Samtidigt som jag njuter av fjärilarnas sköna surr i magen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar