måndag 26 juli 2010

Back to school

Jag ska börja plugga igen!! Det tog tre år innan jag saknade det tillräckligt mycket för att söka kurser på universitetet igen men i våras gjorde jag det. Och nu fick jag mail om att jag blivit antagen till allt jag sökt, gött!

Så nu har jag tackat ja till kurserna; grundkurs i psykologi, "organisation- och ledarskap" och "det sårbara it-samhället". Om jag mäktar med att läsa dem alla tre får jag bestämma mig för när jag sett kursplaneringarna, jag ska ju helst orka med att jobba också. Och träna. Och kanske vara någorlunda social emellanåt. Helt säkert är att jag ska läsa psykologikursen iallafall, den är prio ett.

Ser mig själv som en superstrukturerad student med snygga block och pennor och som sätter tentorna med bravur på första försöket. Kanske måste köpa brillor också så att jag ser riktigt smart ut och bygger på min skolimage ;-).

2 kommentarer:

  1. Inga fusklappar på proven nu bara... ;)

    SvaraRadera
  2. VA? Men hur ska jag då få grymma betyg? Jag är ju fusklapparnas svar på Stålmannen. Leggings, långa tröjor och säkerhetsnålar is the shit ;-)

    Fick du inbjudan till klassåterträffen förresten? Kan ju bli hur ball som helst!

    SvaraRadera