måndag 6 september 2010

Provspringning

Efter morgonmötet åkte mitt lag och jag iväg till Lindholmen för att provspringa Lindholmenstaffetten, som vi ska springa på torsdag kväll. Det gick superbra, har aldrig känts så lätt att springa.

Om det nu är ett gott omen att genrep går bra?

Hur som helst; att ta en joggingrunda mitt på dagen är ju hur härligt som helst! Jag brukar annars bara springa på morgnarna, innan frukost. Då är det ruggigt segt att få igång kroppen, nu var det som att kroppen sprang av sig själv. Energi är grejen tror jag?

2 kommentarer:

  1. INTE springa innan frukost. Promenera, ok. INTE springa.

    SvaraRadera
  2. Nä, jag ska sluta med det nu när jag ser hur mycket mer energi jag har efter frukost. Och med tanke på stukningen jag fick sist jag gav mig ut med grusiga ögon och tom mage. Borde lyssna mer på andra och inte vara så jävla enveten :-)

    SvaraRadera