tisdag 9 februari 2010

Rosa dröm

Är bjuden på bröllop i juni; mannen som var föremål för min trånande tonårskärlek skall gifta sig med brorsans strul från hans tidiga tonårstid (visst, det är lite "inavel" i min bekantskapskrets..). Sedan mer än 10 år tillbaka är vi riktigt goda vänner så självklart kommer jag att vara där och fira deras stora dag tillsammans med dem!

När jag var sjuk och uttråkad i förra veckan tog jag en promenad till mitt närbelägna shoppingcenter och gjorde ett riktigt reafynd. Har drömt om att gå på bröllop i en rosa klänning, men då jag inte har passat i några fina klänningar på riktigt länge har det inte blivit så.

Men nu. Denna rosa dröm hängde framför mig och det gick inte att stå emot. Sitter som en smäck och är precis allt jag drömt om i klänningsväg.

Så den köpte jag förstås. Till halva priset, ibland har man tur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar