måndag 1 februari 2010

Festtack

När jag såg mig omkring på festen i lördags slog det mig med full kraft; jag har helt fantastiska vänner! Vad jag har gjort för att förtjäna deras vänskap är rätt oförståeligt. Där var de, nästan allihop, på samma plats samtidigt. För min skull. Och för Annelis förstås, vi var ju två om det här. Hon har också fantastiska vänner ;-).

När man har så många människor runt sig samtidigt är det nästan omöjligt att hinna prata ordentligt med alla, men jag hoppas att jag pratat med de flesta åtminstone litegrann. Och att alla var nöjda med mat, vin och upplägg.

Susso vann Oscarn, hon känner oss bäst. Jannes kompisar, cineaster på hög nivå, tog full pott i filmquizet och kammade hem en påse Refreshers; mitt och Annelis mattesnacks när det begav sig på högstadiet.

Och herregud vilka presenter, jag är stum av glädje och tacksamhet! En ny stekpanna, oj vad jag behövde en sådan. Ett superfint halsband, fina blommor, massa vin och choklad. Och det som gjorde mig stummast; jag ska få en ny TV!! Tjockteven från 1998 ska ut och något betydligt plattare kommer att ersätta den. Kanske, kanske räcker den enorma summa som var insamlad till lilla mig även till ett Nintendo Wii. Hoppas det, jag saknar Zelda i mitt liv..

Tack till alla som gjorde festen, ni är fantastiska och betyder allt för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar