fredag 29 januari 2010

Mingel

Som mötesbokare får jag en hel del inbjudningar av olika hotell, restauranger och konferensanläggningar som vill att jag ska boka event hos dem. Ofta vill de visa sina lokaler och bjuder in till visningar och andra "fjäskgrejer".

Sållar rätt rejält bland det där men ibland är det något som fångar mitt intresse. Igår var det SoHo som ville visa upp sina lokaler och bjuda på smakprov ur sin festmeny med valda viner till det.

Så jag drog med mig mina två singelväninnor och gick dit. Maten var jättegod och vinet smakade himmelskt; välbehövligt efter en stressig dag. Och att få flera timmar med dessa fina tjejer var grymt härligt. Båda lever rätt annorlunda liv än jag är van vid och de ger mig ofta nya infallsvinklar, som jag kan behöva ibland.

Härlig kväll med andra ord!

Vintips: Escudo Rojo. Beställningsvara på bolaget, 109 kronor. Jag lovar att det är väl spenderade pengar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar