måndag 4 januari 2010

Tiggeri

Har varken råd eller lust att köpa en ny garderob, även om jag verkligen hade behövt en. Nja, inte så att jag går naken, men det blir mycket samma.

Så jag har kläckt en idé som går ut på att jag frågar alla jag känner om de har kläder som de inte använder och vill ge bort till mig. Ja, inte ALLA jag känner, men de som är i närheten av min storlek..

Det har lett till inkassering av en hel del fina plagg. Av syrran fick jag en assnygg jeanskjol (ja, jag vet. Jag LÅNAR den). Och av moster Helena fick jag två par läckra byxor och två toppar.

Helt grymt bra hela grejen och jag mottar gärna fler plagg. Och om någon vill ha något ur min garderob är det bara att komma och prova. Jag har lite skor också. Och en och annan väska som jag aldrig använder..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar