onsdag 6 januari 2010

Shopping



Efter BodyPump och spinning (jag HATAR spinning men jävlar vad det tar..) blev det shoppingtur med två tjejer och en barnvagn. Frölunda Torg; det var länge sen men ett bra shoppingsställe.

Och jag hittade det jag var ute efter. Ny mascara, nytt puder, klänning till 30-årsfesten och det bästa av allt; en kostymkjol. Har jag velat ha i flera år och äntligen fick jag en! Tack till Emma, som hittade den. Och tack till Sisters, för att de köpt in denna fantastiska kjol. Den kommer jag att använda typ jämt framöver!

Och så fick jag en påse med kläder från min svägerskas garderob; fina toppar och koftor som också kommer att bli frekvent använda.

Grym shoppingdag som avslutades med middag hos Emma med familj.

Nu film och badkaret; kylan biter i huden och min balkongdörr går inte att stänga. Trots att jag kört hårtorken runt hela ramen. Ja ja, den stänger sig väl till våren?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar