måndag 16 augusti 2010

Back in business

Jag hittade till jobbet. Kom ihåg lösenordet. Lyckades öppna mailen. Det plingade i några minuter och nu har jag 20 påminnelser att ta tag i. Plus några arbetsuppgifter till eftersom jag inte lyckades ducka och alla såg att jag satt här. Så det är business as usual. Det enda som påminner om fem veckors semester är en falnande solbränna och några slingor vit målarfärg i håret. Och byxor som klämmer en aning över midjan. Tur att det serverades pulvershake till frukost as usual. Och att det är träning as usual som gäller i eftermiddag.

Och idag är det registrering för psykologikursen som jag ska läsa i höst/vår. Det jag tänkte skulle bli en myskurs en kväll i veckan med någon tenta sådär framåt december visade sig vara en mastodontkurs med tre föreläsningar i veckan och med första tentan i början av oktober. Har ingen aning om vad jag gett mig in på men det är väl bara att kasta sig in i det? Vila kan jag ju göra nästa sommar..?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar