onsdag 18 augusti 2010

Finaste

Ibland kommer det över mig. Hur fina vänner jag har.

Var lite stressad över bröllopspresent. De önskar sig pengar till bröllopsresan som bär av till Karibien och USA. Lite tråkigt att ge bort hundralappar i ett kuvert tyckte jag. Så Susso löste grejen och har tillverkat en snygg sparbössa med kärleksdikter på. Jag behöver bara ta ut pengar.

Imorgon ska Helena och jag plocka svamp. Heldag i skogen. Man behöver lunch kom jag på och blev lite stressad över att jag inte har något bröd hemma. Eller någon annan mat för den delen. Så Helena fixar äggmackor till mig också. Det enda jag behöver göra är att dyka upp. Och köpa goda bullar.

Nu ska jag försöka följa deras exempel och vara en fin vän jag oxå. Ska lusläsa en kompis CV så att han känner sig trygg med att börja söka nya jobb. Han är galet trött på sin chef och skulle verkligen behöva flytta på sig. Med hans bakgrund borde han kunna välja och vraka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar