fredag 20 augusti 2010

Svamp

Det blev lite svamp till slut. Mest kantareller men också några smörsoppar. Och en fin Karl Johan, grymt god såssvamp!

Sju timmars skogspromenad i kuperad terräng är lite slitsamt men med Helenas ord: - tänk på hur snygga rumpor vi får i bakhuvudet gick det inte att bli trött. Förrän efteråt. Behövde inte sparka mig trött igår kväll, tror att jag somnade en stund innan jag la mig ner..

Snart ska jag stämpla ut från jobbet, ta min väska och åka på helgäventyr. Ikväll blir det Tjörn där jag hoppas på kvällsdopp och lite kantarellplock (får aldrig nog..). Imorgon Grebbestad för bröllopsfest, som även innefattar övernattning och brunch på söndag. Laddad till tusen :-).

1 kommentar:

  1. Jag har någonting till dig här:
    http://junitjejen.se/fatt-en-award/
    Ha en fortsatt trevlig söndag!

    SvaraRadera