fredag 12 oktober 2012

Fest eller inte?

Har lovat att gå på AW ikväll, men är sjukt illamående nu. Är det bara kycklinggrytan med katrinplommon som jag lagade igår och åt till lunch idag som spökar så går det väl över snart. Om inte får det bli soffan och tycka synd om mig själv ikväll.
 
Men jag har plattat håret och sminkat mig, så det hade varit synd.
 
Lägger mig i vilorummet, läser "Ramavtal om löner m.m. för arbetstagare inom det statliga avtalsområdet" och hoppas att illamåendet går över. Det gör det nog, det är ju öl på gång :-).

2 kommentarer:

  1. Det är de bästa!fredag, oktober 12, 2012

    Ja det är en svår fråga om man ska ut och svira eller inte!

    Öl är ju inte det godaste... Jag föredrar ju cider som du vet ;-)

    Hoppas du får en trevlig kväll vad som än händer!

    SvaraRadera
  2. Tack söta du :-)

    Illamåendet är nästan över så öl it is!

    SvaraRadera