torsdag 18 oktober 2012

Frukostladdat..

..på Brogyllen med ett gäng som jag gick på engelskakurs med i våras. Kul att träffa dem och utbyta erfarenheter såhär i omorganisationstider. Och så var det sjukt gott med ägg, macka, croissant, yoghurt och juice. Väldigt bra start på dagen.

Strax lunchträning (croissanten ska bort) och sen sista rycket inför morgondagen. Då går årets doktorspromotion av stapeln och jag är med på ett hörn och arbetar med den. Om man nu kan kalla det arbete att skrida runt i aftonklännning och gå på bankett. Jo, jag ska ta hand om fyra sexåringar som ska vara med på scen och se till att de har det bra. Och så ska jag hjälpa till att lägga ut bordsplaceringen. Sen blir det champagne och trerätters. Då har barnen gått hem.

Jag vet, det är ett tufft liv. Men någon måste göra det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar