måndag 22 oktober 2012

Promotionsfredag


Det blev en tidig morgon, en sjukt stressig eftermiddag och en ganska lugn kväll med god mat, gott vin, dans och trevligt sällskap.
 
Bordsplacering för 600 personer är en administrativ utmaning, men i sista sekund rodde vi det i land. Och vår fotograf fick låna en ny skjorta, när hans blev översköljd med kaffe.
 
När jag landade hemma med taxi framåt halv två i lördags morse var jag mör. Men sammantaget var det skoj att vara med, och det var kul att för första gången få klä mig i aftonklänning. Kände mig en aning som en prinsessa, även om jag tycker att jag är snyggare i jeans ;-).

3 kommentarer:

  1. Riktigt fin kläning och du såg verkligen ut som en prinsessa! ;-)

    SvaraRadera
  2. Tack! Men visst är jag snyggare i jeans?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är riktigt snygg i jeans med!

      Tänkte säga något dumt nu, Hehe! Men sparar det till vi ses! ;-)

      Radera