måndag 11 oktober 2010

Krämfeeling

Vaknade imorse med ett enormt sug efter en skön kräm till mina händer, så dagens lunchpromenad resulterade i ett Bodybutter med mangolukt. Säger sig innehålla "kungliga örter", och vad det är har jag ingen aning om. Fast det spelar väl ingen större roll när jag doftar mango och har mjuka händer?

För händer tar en del stryk under närapå minusgradiga cykelturer hem från sena kvällsföreläsningar. Och av tidiga, fuktiga morgoncyklingar över dimmiga hisingsbroar. Spårvagnssäsongen är nära, men jag tänker hålla ut så länge det går. 15 oktober förra året, det kan jag klå lätt nu när jag har en fet kräm..

2 kommentarer:

  1. Varför inte bara köpa sig ett par ”härliga vantar”

    SvaraRadera
  2. Haha, han var fin ;-). Om jag kollar upp vad han gör idag kanske jag kan cykla förbi och låna ett par?

    SvaraRadera