onsdag 3 mars 2010

Vårförnimmelse

Jag har riktiga vårkänslor, det liksom spritter i kroppen av all sol och precis vid husknuten, där det är lä, är det till och med varmt! Snart är takras och snöras och alla andra nya ord jag lärt mig denna vinter ett minne blott och bikinisäsongen ligger precis runt knuten..

Strax ska jag iväg på nätverksträff och de träffarna ser jag alltid fram emot. Idag är det en psykolog/arbetslivscoach som ska lära oss allt om oss själva och våra ledaregenskaper, kan bli hur spännande som helst. Middag och vin med härliga människor efter det blir grädden på moset!

Resten av veckan ska jag ha semester, dagar som ska ägnas åt att färdigställa farmors hus på landet så att vi förhoppningsvis kan hyra ut det till sommaren. Fyra dagar av hårt arbete, men jag SKA hinna med en långpromenad vid havet också, det har jag lovat mig själv. Eller en joggingtur om jag hittar någon barmark..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar