måndag 17 maj 2010

Det är mycket nu..

Som så ofta under försommaren avlöser eventen varandra; bröllop, födelsedagskalas, examensfester, inflyttningskalas, jobbmingel till höger och vänster. Idag kom jag på att nästa oplanerade helg infaller den 9 juli. Och då börjar min semester. Slår mina semesterplaner ut som jag hoppas kommer det att bli skoj ett tag efter den 9 juli oxå (hoppas, hoppas..).

Men jag klagar inte, tycker om att ha roliga saker att se fram emot. På vardagarna tänker jag ligga i hårdträning för att väga upp festligheterna. Och så går det ju att dricka cola light på några av kalasen..?

Nya klänningar hänger i garderoben så det har jag koll på. Det enda som fattas är ett par snygga partyskor i annan färg än svart. Min fashionkoll var inte så hög som jag trodde, men som tur var fick jag hjälp av en vän som påpekade att svarta skor inte passar helt bra till rosa klänningar. Nu är jag på jakt efter ett par silvriga eller guldiga; diggiloo, diggiley..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar