söndag 30 maj 2010

Randigt



Smet in en sväng på MQ igår och förälskade mig i två randiga tunikor/klänningar. Är man 163 cm kort är tunika och klänning synonymer ;-). Var inte alls meningen att jag skulle shoppa kläder, men när de lägger en bra klädbutik bredvid systemet är det lätt att falla tillbaka i beroendet..

Båda två är otroligt sköna att ha på sig, men den rosarandiga i sweatshirtmaterial är outstanding!

Stod och nojade framför spegeln i butiken och funderade över om magen verkligen fick plats i kläderna. Expediten kom förbi och frågade vad jag tyckte. Ska nog ha en storlek större sa jag. Absolut inte sa hon, då blir det alldeles för stort. Du är en perfekt Medium.

Kan inte minnas att jag någonsin har blivit så glad över en enkel kommentar. JAG - en perfekt Medium? Dags att synka kroppsuppfattningen med verkligheten?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar