onsdag 26 maj 2010

Med eller utan klor?

Sen några dagar kör jag strikt med väldigt lågt kolhydratintag, det var dags att späka lite inför bikinisäsongen tänkte jag. Sådär strikt så att jag, när det serverades pajrester på jobbet idag, skrapade fyllningen från pajbotten och slängde den sistnämnda. Hmm, hjärntvättad? Nej, inte jag?

Ikväll ska jag träna utan kolhydrater i kroppen för första gången på länge och det har jag blandade erfarenheter av. Men skam den som ger sig, enligt expertisen ska det gå alldeles utmärkt att träna mycket även utan dessa byggstenar.

Ett av mina intressen; testa vad kroppen klarar av. Funkar det inte får jag retirera och boosta med knäckebröd timmarna före träning framöver.

Sist jag försökte komma in på gymmet var det klorläcka och brandmännen stängde lokalen. Förhoppningsvis är kloret borta nu, annars får jag vänta några dagar till på att testa min kropp..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar