torsdag 6 maj 2010

Koma

Lider av Kåvepeninkoma och får nypa mig i armarna så att jag inte somnar över tangentbordet på jobbet. Eller under någon av alla intervjuer som jag kör för fullt just nu. Idag har jag haft tre, den sista var tuff..

Det allra värsta är att jag somnar i "Den förlorade symbolen" på kvällarna, jag vill veta vad som händer NU. Och inte sunka ner boken, som Rickard varit så snäll och lånat ut..

Så ikväll tänker jag sitta upp och läsa. Hoppas att det funkar. Lite skeptisk, jag HAR somnat sittande förut..

5 kommentarer:

  1. Det är lugnt. Jag har ju redan läst den. Men jag tänkte hämta filmen på lördag om det är ok.

    SvaraRadera
  2. Men min vän; jag är inte hemma i helgen. Fast jag kan svänga förbi dig och lämna filmen i din brevlåda i eftermiddag om du vill. Den ligger ändå i bilen och jag ska ditåt efter jobbet. Men du; gör inte en Jonas Bakali ;-)

    SvaraRadera
  3. Det vore grymt för jag jobbar i natt och är ledig hela lördagen. Jag lovar att inte göra en JB...

    SvaraRadera
  4. Den ligger på hallgolvet när du kommer hem. Bli inte för rädd för Terminatorerna bara ;-)

    SvaraRadera
  5. Du är så snäll!

    SvaraRadera