torsdag 6 maj 2010

På rosa moln

Jag är officiellt kär. Och nu pratar jag inte om juristhysterin eller om 22-åriga "chokladpraliner". Nej, denna gången är det på riktigt; sådär som man kanske bara känner en gång i livet. Om man har tur.

När man minst anar det så händer det, om man är på rätt plats vid rätt tillfälle. Och det var jag idag. En helt fantastisk blekrosa klänningsdröm uppenbarade sig; som gjuten för min kropp. Med blommor, band, fall och "snurrmån". Och med ett bra pris, sånt går jag igång på.

Svävar på små rosa moln nu och tröttheten är som bortblåst. Eller ja, DEN dödade jag med choklad; det var psyket som fick sitt av shoppingen.

Nu ska jag bada, passa på att läsa bok medan sockerchocken fortfarande sitter i och jag inte riskerar att somna, och mellan varven fantisera om de två bröllopen i sommar, dit jag får gå i två galet vackra rosa klänningar.

Cyklade på min förmodade bröllopsbordsherre på bron så vi gick en bit tillsammans och jämförde möhippor och svensexor (killar är fullare). Honom är jag fortfarande inte kär i vilket är lite synd. Men så länge det bara är vackra klänningar som kan få igång mig får jag väl nöja mig med materiell kärlek ;-).

Min nya måsteaffär: Foji i Grandpassagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar